Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
| Následující verze | Předchozí verze | ||
| arsinoe_4_2 [] – vytvořeno crook | arsinoe_4_2 [] (aktuální) – ghoust | ||
|---|---|---|---|
| Řádek 2: | Řádek 2: | ||
| ====== Gondarský Drak ====== | ====== Gondarský Drak ====== | ||
| - | **Co získáte: | + | **Co získáte: |
| \\ | \\ | ||
| - | **Co potřebujete: | + | **Co potřebujete: |
| \\ | \\ | ||
| **Jak dlouho to zabere:** ?\\ | **Jak dlouho to zabere:** ?\\ | ||
| Řádek 15: | Řádek 15: | ||
| **Postup: | **Postup: | ||
| - | * Naštivte Arcimága Ornelia. | + | * Naštivte Arcimága Ornelia. Najdete ji v této [[https:// |
| - | * Potom co jí podáte zprávu proběhne krátká diskuze, při které Vás požádá ať s ní jdete naštívit | + | * Potom co jí podáte zprávu proběhne krátká diskuze, při které Vás požádá ať s ní jdete naštívit |
| - | * Následně dostanete úkol pomoct Agathonovi prozkoumat zmizelé | + | * Nyní Vaše kroky povedou dvě mapy doleva z hlavního města Arsinoe ( ars_fild22). Nyní se ocitnete na mapě ars_fild24. |
| + | * Vaším úkolem je najít dědulu [[https:// | ||
| + | * Po odevzdání 30 Gondar Jewelů Vás dědula ačkoliv nerad, pustí do svého domu aby jste se mohli postavit mocnému Gondarovi. | ||
| + | * Po poražení draka se drak probere z kletby která na něj byla přivolána Shandalarem. Potvrdí to, co si Ornelia myslela. Někde v Arsinoe byly po staletí schované mocné | ||
| + | * Vraťte se zpět do města za Ornelií. Nejdříve se však proběhněte za Agathonem (týpek zavřený v kanclu ve středu Arsinoe City - vstup shora) ho prokecnout, aby Vám Ornelia potvrdila pokračování v questu!!!!! | ||
| + | <note important> | ||
| \\ | \\ | ||
| Řádek 23: | Řádek 28: | ||
| \\ | \\ | ||
| Pokračujte dalším questem - [[arsinoe 4 3|Setkání mudrců]] | Pokračujte dalším questem - [[arsinoe 4 3|Setkání mudrců]] | ||
| - | |||
| - | /* | ||
| - | 4.1.2- The Dragon of Gondar | ||
| - | Quest :The Dragon of Gondar | ||
| - | Prerequisites : 4.1.1- The Apprentice of Mage Gaw�lle | ||
| - | |||
| - | Context | ||
| - | ## Magic in Arsinoe is organized around the High Council of Magic chaired by the Archmage Ornelia. For some time the Magi | ||
| - | |||
| - | Grey appeared in Arsinoe, practicing forbidden magic. ## | ||
| - | |||
| - | Progress | ||
| - | ## 1- You must therefore go to the High Council of the Magi of Arsinoe in order to make a report to Archmage Ornelia. After a | ||
| - | |||
| - | brief discussion, she will ask you to accompan her to the Volcano of Gondar to get an interview with the Dragon of Gondar who | ||
| - | |||
| - | is the only one you can perceive changes in the magical power through Arsinoe, the Vouivre. Inquisitor, she will ask you to | ||
| - | |||
| - | help Agathon Counselor who handles religious affairs and investigates the artifacts stolen | ||
| - | |||
| - | /* | ||