Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
| Obě strany předchozí revize Předchozí verze Následující verze | Předchozí verze | ||
| axe_tornado [] – betr | axe_tornado [] (aktuální) – hyuga | ||
|---|---|---|---|
| Řádek 1: | Řádek 1: | ||
| ====== Axe Tornado ====== | ====== Axe Tornado ====== | ||
| + | {{: | ||
| * **Typ:** útočný\\ | * **Typ:** útočný\\ | ||
| - | * **Maximalni level: | + | * **Maximalni level:** 5\\ |
| * **Spotreba SP:** 32 + 6 za každý další level\\ | * **Spotreba SP:** 32 + 6 za každý další level\\ | ||
| * **Cil:** vy\\ | * **Cil:** vy\\ | ||
| * **Doba vyvolani:** -\\ | * **Doba vyvolani:** -\\ | ||
| - | * **Prodleva po pouziti: | + | * **Prodleva po pouziti:** 4s - 0,5s za každý další level\\ |
| * **Doba trvani:** -\\ | * **Doba trvani:** -\\ | ||
| - | * **Dosah: | + | * **Dosah:** -\\ |
| - | * **Plocha: | + | * **Plocha: |
| - | * **Spotreba predmetu: | + | * **Spotreba predmetu:** -\\ |
| - | * **Potrebny pro: | + | * **Potrebny pro:** -\\ |
| * **Skill povolani:** [[Mechanic]] \\ | * **Skill povolani:** [[Mechanic]] \\ | ||
| * **Popis:** Začnete se prudce otáčet se sekerou v ruce. Zasáhnete přitom všechny nepřátele v okolí. DMG se zvýší pokud bude sekera Windového typu. Dále celkový DMG zvýší vaše VIT a base level. | * **Popis:** Začnete se prudce otáčet se sekerou v ruce. Zasáhnete přitom všechny nepřátele v okolí. DMG se zvýší pokud bude sekera Windového typu. Dále celkový DMG zvýší vaše VIT a base level. | ||
| \\ | \\ | ||
| - | ^ Skill Level ^ Útok ^ SP ^ Spoždění ^ Pauza na znovu-použítí ^ | + | ^ Skill Level ^ Útok ^ Plocha^SP ^ Spoždění ^ Pauza na znovu-použítí ^ |
| - | ^ LV1 | 250% | 32 | 0,5s | 4,0s | | + | ^ LV1 | 250% |
| - | ^ LV2 | 300% | 38 | 0,5s | 3,5s | | + | ^ LV2 | 300% |
| - | ^ LV3 | 350% | 44 | 0,5s | 3,0s | | + | ^ LV3 | 350% |
| - | ^ LV4 | 400% | 50 | 0,5s | 2,5s | | + | ^ LV4 | 400% |
| - | ^ LV5 | 450% | 56 | 0,5s | 2,0s | | + | ^ LV5 | 450% |
| + | \\ | ||
| + | ---- | ||
| + | * Damage (ATK)% = (Base_Damage + VIT) × BaseLv ÷ 100 | ||