Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

bakuretsu_kunai [2012/12/27 23:03]
alulim vytvořeno
bakuretsu_kunai [2014/10/22 09:16] (aktuální)
Řádek 1: Řádek 1:
 ====== Bakuretsu Kunai ====== ====== Bakuretsu Kunai ======
  
-{{obrazek skillu, jak vypada ve hre - pokud neni pasivni}}\\ +{{:bakuretsu_ku.jpg?direct&200|}}\\ 
-  * **Typ:** aktivní/pasivní/útočný/podpůrný\\ +  * **Typ:** útočný\\ 
-  * **Maximální level:** 1-10\\ +  * **Maximální level:** 5\\ 
-  * **Spotřeba SP:** xx/(xx x*Skill Level)\\ +  * **Spotřeba SP:**   4 + Skill Lv. \\ 
-  * **Cíl:** vy/nepřítel/parta/všichni\\ +  * **Cíl:** zeme\\ 
-  * **Doba vyvolání:** xx sec/-\\ +  * **Doba vyvolání:**  (0.6+0.4*Skill Lv.)sec\\ 
-  * **Prodleva po použití:** xx sec/- \\ +  * **Prodleva po použití:** sec\\ 
-  * **Doba trvání:** xx sec/- \\ +  * **Doba trvání:** - \\ 
-  * **Dosah:** na blízko/na dálku/xx políček\\ +  * **Dosah:** 6+Skill Lv.  políček\\ 
-  * **Plocha:** xx/- \\ +  * **Plocha:** 3x3/5x5- \\ 
-  * **Spotřeba předmětů:** xx/- \\ +  * **Spotřeba předmětů:** Explosive Kunai \\ 
-  * **Potřebný pro:** xxx/- \\ +  * **Potřebný pro:** [[happo_kunai|Happo Kunai]] \\ 
-  * **Skill povolání:** xxx \\ +  * **Skill povolání:**[[oboro|Oboro]], [[kagerou|Kagerou]]\\ 
-  * **Popis:** ... \\+  * **Popis:** Vrhnete explosivni Kunaj na zem kde zrani vsechny nepratele kolem ciloveho policka (5x5 na lvl 5 tzn aoe skill)Dmg znacne zavisí na levlu nauceneho skilu [[dagger_throwing_practice|Dagger Throwing Practice]]: 
  
-<del>pripadne tabulky napr.(neni nutna tato uprava tabulky)</del>+<note important>Zname bugynemoznost zmenit element, nema perfect hit,Splash dmg/aoe jde zastavit pneumou</note> 
 +\\ 
 +^ Skill Level ^ Dagger Throwing Practice 1 ^ Dagger Throwing Practice 5 ^ Dagger Throwing Practice 10 ^  
 +^ 1 |   20% |    100% |    200% |           
 +^ 2 |   40% |    200% |    400% | 
 +^ 3 |   60% |    300% |    600% | 
 +^ 4 |   80% |    400% |    800% | 
 +^ 5 |  100% |    500% |   1000% |
 \\ \\
-^ Skill Level ^ Zranění ^  
-^ 1 |  x%  |  
-^ 2 |  x%  | 
-^ 3 |  x%  |   
-^ 4 |  x%  |   
-^ 5 |  x%  |   
-^ 6 |  x%  |   
-^ 7 |  x%  |   
-^ 8 |  x%  |   
-^ 9 |  x%  |   
-^ 10 |  x%  |   
-\\  
  
-----+Pokud mate Dagger Throwing Practice na 10 kazdy bod dex prida zhruba 5% dmg\\  
 +^ Skill Level ^ DEX 50 ^ DEX 100 ^ DEX 150 ^ DEX 200^  
 +^ 1 | 250%  | 300%  | 350%  | 400%  |  
 +^ 2 | 500%  | 600%  | 700%  | 800%  | 
 +^ 3 | 750%  | 900%  | 1050% | 1200% | 
 +^ 4 | 1000% | 1200% | 1400% | 1600% | 
 +^ 5 | 1250% | 1500% | 1750% | 2000% |
  
-Dodatečné poznámky...\\+\\ 
 +Poskozeni se rovnez zvysuje s Vasim base a job levlem: 
 + 
 +\\                               
 +^ Base Level ^ Celkova zemna ^             
 +^ 99 | 82.5%  puvodniho poskozeni.|        
 +^ 100 | 83.3%  puvodniho poskozeni.|        
 +^ 105 | 87.5%  puvodniho poskozeni.|        
 +^ 110 | 91.6%  puvodniho poskozeni.|        
 +^ 115 | 95.8%  puvodniho poskozeni.|        
 +^ 120 | 100%   puvodniho poskozeni.|        
 +^ 125 | 104.1% puvodniho poskozeni.|        
 +^ 130 | 108.3% puvodniho poskozeni.|        
 +^ 135 | 112.5% puvodniho poskozeni.|        
 +^ 140 | 116.6% puvodniho poskozeni.|        
 +^ 145 | 120.8% puvodniho poskozeni.| 
 +^ 150 | 125%   puvodniho poskozeni.|  
 +^ 160 | 130% ? puvodniho poskozeni.|  
 +\\ 
 +^  Job Level ^ Bonus poskozeni ^ 
 +^ 6 |   60% modifikace poskozeni | 
 +^ 10 |   100% modifikace poskozeni | 
 +^ 15 |   150% modifikace poskozeni | 
 +^ 20 |   200% modifikace poskozeni | 
 +^ 25 |   250% modifikace poskozeni | 
 +^ 30 |   300% modifikace poskozeni | 
 +^ 35 |   350% modifikace poskozeni | 
 +^ 40 |   400% modifikace poskozeni | 
 +^ 45 |   450% modifikace poskozeni | 
 +^ 50 |   500% modifikace poskozeni | 
 +---- 
 +  * Skill by mel mit perfect hit(vzdy trefite) 
 +  * Formule je [(Skill Level  * (50 + DEX / 4)] * Dagger Throwing Practice  * 0.4 *  Base Level / 120) + 10  Job Level  
 +  * Explosivnim kunajum se da menit element jednak ednow , svitkem nebo pres elementalni charmy , zmena elementu nefunguje pouze na ghost monstra (miss) podobne jako u skilu Cart Cannon.
  
 

Vytvořil Typhoon | Provozováno na dokuwiki | Optimalizováno pro Firefox, Opera, Chrome. |  podpora. | Některé z obrázků mohou spadat pod ochrannou známku Gravity Corp. & Lee Myoungjin.  | Vygenerováno během: 0.051 s |   | Copyright 2011-2025