Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
higness_heal [] hyugahigness_heal [] (aktuální) crook
Řádek 2: Řádek 2:
 {{:high_heal_info.gif?nolink}} {{:high_heal_info.gif?nolink}}
  
-  * **Typ:** podpurny\\+  * **Typ:** podpůrný\\
   * **Maximální level:** 5\\   * **Maximální level:** 5\\
-  * **Spotřeba SP:** 40 + 30*SkillLV\\ +  * **Spotřeba SP:** 40 + 30 * SkillLV\\ 
-  * **Cíl:** spojenec\\ +  * **Cíl:** spojenec, nepřítel\\ 
-  * **Doba vyvolání:** ?\\ +  * **Doba vyvolání:** 1 sec (var)\\ 
-  * **Prodleva po použití:** 3*SkillLV\\+  * **Prodleva po použití:** 3 sec\\
   * **Doba trvání:** -\\   * **Doba trvání:** -\\
   * **Dosah:** ?\\   * **Dosah:** ?\\
Řádek 17: Řádek 17:
 \\ \\
  
-^Level ^ Heal ^ Prodleva ^ Spotřeba SP^ +^Level ^ Heal ^  Spotřeba SP ^ 
-^ 1 |  200%   3 sec   70  | +^ 1 |  200%  |  70  | 
-^ 2 |  230%   6 sec   100  | +^ 2 |  230%  |  100  | 
-^ 3 |  260%   9 sec   130  | +^ 3 |  260%  |  130  | 
-^ 4 |  290%   12 sec   160  | +^ 4 |  290%  |  160  | 
-^ 5 |  320%   15 sec   190  |+^ 5 |  320%  |  190  |
 \\ \\
 ---- ----
   - Recovered HP: {[(INT + BaseLv) ÷ 8] × [(HealLv × 8) + 4] × [CardMod + WeapMod]} × HealRate   - Recovered HP: {[(INT + BaseLv) ÷ 8] × [(HealLv × 8) + 4] × [CardMod + WeapMod]} × HealRate
  • higness_heal.1445276972.txt.gz
  • Poslední úprava:
  • autor: hyuga