[[metallic_sound]]
Metallic Sound
- Typ: útočný
- Maximální level: 5
- Spotřeba SP: 60 + 4*Skill Level
- Cíl: nepřítel
- Doba vyvolání: 0.5 + 0.5*Skill Level vteřin variabilní
- Prodleva po použití: 1 vteřina/-
- Dosah: 9 políček
- Popis: Vytvoří vysokofrekvenční zvuk, který udělí zranění nepřítelovu HP a SP. Skill dá víc damage, pokud je nepřítel pod vlivem Sleep či Deep Sleep. Level Voice Lessons výrazně ovlivňuje damage (60% MATK/level).
Level | Zranění | Úderů | SP spotřeba |
---|---|---|---|
1 | MATK*120% | 2 | 64 |
2 | MATK*240% | 2 | 68 |
3 | MATK*360% | 3 | 72 |
4 | MATK*480% | 3 | 76 |
5 | MATK*600% | 4 | 80 |
- Base Lvl ovlivňuje celkovou damage.
- Vzoreček: MATK * [{(Skill Lvl*120) + (Voice Lessons Skill Lvl*60)} * Base Lvl castera/100]%.
- Není třeba mít nasazenou zbraň, stejně jako u všech skillů v odvětví Great Echo.
- Zranění je elementu Neutral, a může být tedy redukováno Raydric Card a Ghostring Card.
- Zranění je rozděleno do několika úderů (viz tabulka výše). Není jimi násobeno.
- Cíle, které jsou v Sleep nebo Deep Sleep dostanou 1.5x větší damage. Statusy však neovlivní úbytek SP.
- Cíle v Deep Sleep dostanou také další 1.5x větší damage, kterou tento status způsobuje při dalším útoku (celkem 2.25x damage).
- Zranění může být zvýšeno, pokud má na sobě cíl Lex Aeterna.
- Vzorec na úbytek SP: [(HP zranění/10)*{1/(11 - Voice Lessons Skill Lvl)}].
- Zvuk, který je vydán, závisí i na zbrani, kterou máte.