Toto je starší verze dokumentu!
Reb-AI v1.4.2
Úvod
- Jedná se o vlastní, uživatelem konfigurovatelnou umělou inteligenci pro Homunkulus a Homunkulus S.
- Slouží k napomáhání a celkovému usnadnění ovládání samotného homunkula při pohybu a především v boji.
- Díky konfigurační aplikaci, lze tyto vlastnosti snadno a rychle nastavit dle svých představ.
- Jelikož jde o stále první verze tohoto AI, je stále co upravovat. V případě nalezení chyby nebo nápadu na vylepšení mě lze kontaktovat.
- » E-Mail: „Gamesline@seznam.cz“.
- » Hra: „Sagara Sosuke“.
- » Skype: „snuptichl“.
Co nabízí?
- Nastavení jako každá jiná (Anti-KS, chování, pomoc alchymistovi, nastavení skillů atd…).
- Nastavení pro každý typ homunkula zvlášť.
- Zabudovaná databáze monster, propojena s Reborn dtb.
- Nastavení AFK homunkulus. (Homun přejde automaticky do pasivního módu po uplynutí času vaší neaktivity).
- Zaměření nejbližší (stojící) potvory k homunkulovi. („stojící“ → záhadný důvod Anti-KS…).
- Nastavení intervalu neviditelnosti po teleportu / lognutí. (Bohužel homunkula vidí potvory okamžitě
).
- Dynamická editace listu přátel + individuální nastavení pro konkrétního přítele.
- Nastavení pohybu hlídky - patrol.
- Ukotvení homuncula na vybraném políčku.
- nové » Automatické opatchování AI při spuštění. (Konečně nepřijdete o veškeré nastavení při opravě drobných chyb v AI
).
Instalace
- Obsah souboru 'RebAI_v142.rar' extrahujte do složky s Ragnarokem. (pravý klik > Extrahovat zde).
- Extrahováním by se měla vytvořit / nahradit složka 'AI', ve které také dále naleznete konfigurační aplikaci 'AIConfig.exe'.
Konfigurace ve hře
- Využití vlastního AI ve hře zajistíte vepsáním '/hoai' do chat okna. Odpovědí na tento příkaz by měla být věta 'Byla aktivovana vlastni AI homuncula.'.
- Po úpravě nastavení AI stačí relognout, projít warpem nebo použít příkaz '@refresh'.
Stahuj
Aktuální verze
[23.07.2014]: Reb-AI v1.4.2
Změna adresáře AI - doplněno o patche
== Starší verze ==
[21.05.2013]: Reb-AI v1.4.0
[09.05.2013]: Reb-AI v1.3.0
[23.04.2013]: Reb-AI v1.2.0
========
—-
====== Nastavení konfigurátoru ======
* Po každé úpravě je třeba změny uložit tlačítkem „Uložit nastavení“. V v případě, že žádné změny nenastaly, zůstává tlačítko neaktivním.
* Zastavením kurzoru nad určitou položkou se zobrazí informační bublina s popisem dané položky.
*
===== Individuální nastavení pro jednotlivé homunkuly =====
=== Přidání nové taktiky ===
* ID a Jméno monstra: Jsou dvě varianty
- Vyplnění informací ručně:
* ID: Zde vepíšeme identifikační číslo konkrétního monstra. ID nalezneme v naší databázi, kde ji lze vidět v závorkách u jména monstra.
* Jméno monstra: Vyplníme pouze pro naši orientaci v seznamu.
- Automatické doplnění využitím integrované databáze:
* Klikneme na „Hledat v DB“ - otevře se nám okénko s vyhledávačem. Vyhledávání je propojené s Reborn databází, tudíž je zcela aktuální.
*
Do kolonky „ID/Jméno monstra“ napíšeme jméno hledaného monstra nebo rovnou samotné ID monstra, pro vyhledání jeho jména.
* Vyhledání proběhne po kliknutí na tlačítko „Hledat“ nebo pouhým stisknutím klávesy enter.
* Kliknutím na vyhledané monstrum se nám v dolní části okna zobrazí Jméno, ID a především všechny Lokace, na kterých se monstrum nachází. Důležité je zkontrolovat lokace, mnohdy mají monstra stejné jméno, ale jiné ID.
* Kliknutím na tlačítko „Použít“ nebo dvojitým kliknutím na naše hledané monstrum v listu monster se okno databáze zavře a automaticky se vyplní ID a Jméno monstra v nastavení taktiky.
* Chování:
* Nastavíme, zda-li bude homunkulus na monstrum neútočit, útočit, útočit první nebo útočit poslední.
* Skill level:
* Nastavíme požadovaný level útočného skillu. Zvolením OFF, homunkulus nebude útočné skilly využívat.
* Typ skillu:
* Funguje pouze v případě Homunkulus S, kde volíme, zda bude homunkulus útočné skilly střídat mezi starším a nynějším homunkulem nebo využívat útočné skilly pouze starého homunkula (No Hom-S) nebo využívat útočné skilly nynějšího homunkula (Hom-S).
* Odebrat:
* Odstraní označené monstrum v listu taktiky.
* Přidat:
* Přidá nové monstrum do listu taktiky.
* Obnovit:
* Vloží nové informace vybraného monstra do listu taktiky.
* Zobrazí se v případě, že se nastavené ID shoduje s už existujícím ID v listu taktiky.
* Posun položek v listu taktiky:
* Přesune vybranou položku o úroveň výš.
*
Přesune vybranou položku o úroveň níž.
* Vložení záložky do listu taktiky: Zajistíme vepsáním ID „0“.
=== Nastavení homunkula ===
* Zde nemusím moc vysvětlovat.
* Starší typ homunkula:
* Platí pouze u Homunkulus S, přičemž vybíráme typ našeho předchozího Non Homunculus S.
* Tímto určíme jaké má nynější Homunkulus S využívat skilly.
* Nastavení skillů staršího typu homunkula se vztahuje k jeho nastaveni.
* Plošný skill, pokud počet monster >=:
*
* Využitelné pouze u Homunkulus S, které mají plošné skilly.
* Vyšle svůj plošný skill směrem na monstrum, na které útočí.
* Skill je seslán pouze v případě, že na homunkula a na alchymistu útočí celkem takový počet monster, jaký je nastaven.
* Zvolením čísla 0 se plošný skill nevyužije.
=== Nastavení skillů ===
* Min. SP:
* Nastavení minimálního SP pro použití skillu.
* Level:
* Nastavení levelu skillu při použití.
* Vybráním „OFF“ - homunkulus nebude skill vůbec využívat.
===== Hlavní nastavení AI =====
=== Nastavení AI ===
* Povolit kill steal:
* Homunkulus bude útočit i na monstra, která útočí na jiného hráče.
* Povolit držení homunkula dvojím klikem:
* Pokud homunkula pošlete na jedno a totéž políčko 2x zasebou (Alt + Pravé tlačítko myšky), zakotví na onom políčku.
* Ignoruje agresivní mód.
* Zruší se překročením maximální vzdálenosti od alchymisty nebo přesunutím homunkula na jiné políčko.
* Povolit hlídku:
* V agresivním módu a plném HP homunkula, začne kroužit okolo alchymisty.
* Tento pohyb lze editovat v „Nastavení pohybu hlídky“.
* AFK homun:
* Po uplynutí této doby v minutách, homunkulus přejde do polo-pasivního módu.
* Při jakékoliv aktivitě alchymisty se vše vrátí do původního stavu.
* Zadáním nulové hodnoty se systém deaktivuje.
* Upozorňuji, že pokud homunkulus přejde během GM kontroly do pasivního stavu, kontrola pro vás platí nadále.
* Čas neviditelnosti:
* Doba, po kterou nebude po lognutí / teleportu / vysummonení, homunkulus aktivní. (Původně bych čekal, že ho agresivní monstra budou ignorovat stejně jako hráče, ale není tomu tak
).
* Zadáván v milisekundách.
* Skill min. delay:
* Minimální prodleva po použití jakéhokoliv skillu homunkula.
* Zadáván v milisekundách.
* Vrátit skilly na původní hodnoty:
* Obnoví hodnoty minimálních SP a levelů skillů všech homunkulů na standardní nastavení.
* Kontrolovat patch při spuštění:
* Po spuštění konfigurátoru se automaticky připojí k internetu a zkontroluje aktuální patch AI pro nejnovější verzi.
* Pokud existuje nový patch, automaticky se nahraje a spustí aplikaci.
=== List přátel - Dynamické nastavení přátel ===
* Dvojím posláním homunkula na políčko dotyčného hráče se hráč přidá / odebere z listu přátel.
* Pokud byl správně zapsán do listu, homunkulus okolo tohoto hráče zakrouží.
* V případě že byl z listu přátel vymazán, udělá kolem hráče pohyb tvořící znaménko „mínus“.
* Po přidání hráče do listu se v konfigurátoru vytvoří nová položka „Unnamed“.
* Vybráním položky v listu přátel lze nastavit jméno a chování k tomuto hráči.
* Po úpravě je nutno kliknout na tlačítko „Nastavit“, změny uložit a refreshnout / relognout hru.
* ID:
* Identifikační číslo hráče.
* Needitovatelné a slouží pouze pro orientaci.
* Pomáhat:
* Pomůže tomuto hráči, pokud na něho bude útočit monstrum. (Povolí kill steal na tohoto hráče).
* Útočit v PVP:
* Povolí / zakáže útočení na tohoto hráče v PVP módu.
* Odstranit:
* Odstraní hráče z listu přátel.
* Nastavit:
* Nastaví informace do listu přátel. Po definitivní uložení je nutné „Uložit nastavení“.
=== Nastavení dosahu a dohledu ===
* Editovat:
* Povolí editaci vzdáleností.
* Max. pohyb od alcha:
* Vzdálenost od alchymisty, do které se homunkulus může pohybovat.
* Min. pohyb od alcha:
* Vzdálenost od alchymisty, kdy se nebude homunkulus vracet.
* Max. dálka při útoku:
* Vzdálenost od alchymisty při boji homunkula.
* Po přesažení této vzdálenosti se homunkulus vrací k alchymistovi.
* Max. dohled od alcha:
* Určuje vzdálenost od alchymisty, po kterou může být spatřen cíl.
* Vrátit na původní hodnoty:
* Vrátí všechny hodnoty na hodnoty standardní.
=== Nastavení pohybu hlídky (Patrol) ===
* Určuje pohyb homunkula při hlídce od čísla 1 do XXX.
* Maximální počet vložených pozic je 325.
* Pole o velikosti 11 x 11.
* Zelené políčko uprostřed pole označuje pozici alchymisty.
* Levé tlačítko myši:
* Při kliknutí do pole pohybu se vytvoří další pozice pohybu homunkula.
* Při podržení tlačítka na vytvořené pozici, lze pozici přesunovat.
* Pravé tlačítko myši:
* Po kliknutí na existující pozici bude pozice vymazána.
* Vyčistit:
* Smaže všechny vložené pozice pohybu.
========
—-
—Henry 2013/05/21 23:05