[[rebai]]
Reb-AI v1.5.0
Úvod
- Jedná se o vlastní, uživatelem konfigurovatelnou umělou inteligenci pro Homunkulus a Homunkulus S.
- Slouží k napomáhání a celkovému usnadnění ovládání samotného homunkula při pohybu a především v boji.
- Díky konfigurační aplikaci, lze tyto vlastnosti snadno a rychle nastavit dle svých představ.
- Jelikož jde o stále první verze tohoto AI, je stále co upravovat. V případě nalezení chyby nebo nápadu na vylepšení mě lze kontaktovat.
- » E-Mail: „Gamesline@seznam.cz“.
- » Hra: „Sagara Sosuke“.
- » Skype: „snuptichl“.
Co nabízí?
- Nastavení jako každá jiná (Anti-KS, chování, pomoc alchymistovi, nastavení skillů atd…).
- Nastavení pro každý typ homunkula zvlášť.
- Zabudovaná databáze monster, propojena s Reborn dtb.
- Nastavení AFK homunkulus. (Homun přejde automaticky do pasivního módu po uplynutí času vaší neaktivity).
- Zaměření nejbližší (stojící) potvory k homunkulovi. („stojící“ → záhadný důvod Anti-KS…).
- Nastavení intervalu neviditelnosti po teleportu / lognutí. (Bohužel homunkula vidí potvory okamžitě ).
- Dynamická editace listu přátel + individuální nastavení pro konkrétního přítele.
- Nastavení pohybu hlídky - patrol.
- Ukotvení homuncula na vybraném políčku.
- nové » Automatické opatchování AI při spuštění. (Konečně nepřijdete o veškeré nastavení při opravě drobných chyb v AI ).
Instalace
- Obsah souboru 'RebAI_v150.rar' extrahujte do složky s Ragnarokem. (pravý klik > Extrahovat zde).
- Extrahováním by se měla vytvořit / nahradit složka 'AI'. Konfigurační aplikaci naleznete ve složce './AI/USER_AI/AIConfig.exe'.
Konfigurace ve hře
- Využití vlastního AI ve hře zajistíte vepsáním '/hoai' do chat okna. Odpovědí na tento příkaz by měla být věta 'Byla aktivovana vlastni AI homuncula.'.
- Po úpravě nastavení AI stačí relognout, projít warpem nebo použít příkaz '@refresh'.
Stahuj
Aktuální verze
[09.01.2016]: Reb-AI v1.5.0
Opraveny chyby při patchování a vyhledávání v databázi monster.
Starší verze
[23.07.2014]: Reb-AI v1.4.2
[21.05.2013]: Reb-AI v1.4.0
[09.05.2013]: Reb-AI v1.3.0
[23.04.2013]: Reb-AI v1.2.0
Nastavení konfigurátoru
- Po každé úpravě je třeba změny uložit tlačítkem „Uložit nastavení“. V v případě, že žádné změny nenastaly, zůstává tlačítko neaktivním.
- Zastavením kurzoru nad určitou položkou se zobrazí informační bublina s popisem dané položky.
Individuální nastavení pro jednotlivé homunkuly
Přidání nové taktiky
- ID a Jméno monstra: Jsou dvě varianty
- Vyplnění informací ručně:
- ID: Zde vepíšeme identifikační číslo konkrétního monstra. ID nalezneme v naší databázi, kde ji lze vidět v závorkách u jména monstra.
- Jméno monstra: Vyplníme pouze pro naši orientaci v seznamu.
- Automatické doplnění využitím integrované databáze:
- Klikneme na „Hledat v DB“ - otevře se nám okénko s vyhledávačem. Vyhledávání je propojené s Reborn databází, tudíž je zcela aktuální.
- Vyhledání proběhne po kliknutí na tlačítko „Hledat“ nebo pouhým stisknutím klávesy enter.
- Kliknutím na vyhledané monstrum se nám v dolní části okna zobrazí Jméno, ID a především všechny Lokace, na kterých se monstrum nachází. Důležité je zkontrolovat lokace, mnohdy mají monstra stejné jméno, ale jiné ID.
- Kliknutím na tlačítko „Použít“ nebo dvojitým kliknutím na naše hledané monstrum v listu monster se okno databáze zavře a automaticky se vyplní ID a Jméno monstra v nastavení taktiky.
- Chování:
- Nastavíme, zda-li bude homunkulus na monstrum neútočit, útočit, útočit první nebo útočit poslední.
- Skill level:
- Nastavíme požadovaný level útočného skillu. Zvolením OFF, homunkulus nebude útočné skilly využívat.
- Typ skillu:
- Funguje pouze v případě Homunkulus S, kde volíme, zda bude homunkulus útočné skilly střídat mezi starším a nynějším homunkulem nebo využívat útočné skilly pouze starého homunkula (No Hom-S) nebo využívat útočné skilly nynějšího homunkula (Hom-S).
- Odebrat:
- Odstraní označené monstrum v listu taktiky.
- Přidat:
- Přidá nové monstrum do listu taktiky.
- Obnovit:
- Vloží nové informace vybraného monstra do listu taktiky.
- Zobrazí se v případě, že se nastavené ID shoduje s už existujícím ID v listu taktiky.
- Posun položek v listu taktiky:
- Vložení záložky do listu taktiky: Zajistíme vepsáním ID „0“.
Nastavení homunkula
- Zde nemusím moc vysvětlovat.
- Starší typ homunkula:
- Platí pouze u Homunkulus S, přičemž vybíráme typ našeho předchozího Non Homunculus S.
- Tímto určíme jaké má nynější Homunkulus S využívat skilly.
- Nastavení skillů staršího typu homunkula se vztahuje k jeho nastaveni.
- Plošný skill, pokud počet monster >=:
- Využitelné pouze u Homunkulus S, které mají plošné skilly.
- Vyšle svůj plošný skill směrem na monstrum, na které útočí.
- Skill je seslán pouze v případě, že na homunkula a na alchymistu útočí celkem takový počet monster, jaký je nastaven.
- Zvolením čísla 0 se plošný skill nevyužije.
Nastavení skillů
- Min. SP:
- Nastavení minimálního SP pro použití skillu.
- Level:
- Nastavení levelu skillu při použití.
- Vybráním „OFF“ - homunkulus nebude skill vůbec využívat.
Hlavní nastavení AI
Nastavení AI
- Povolit kill steal:
- Homunkulus bude útočit i na monstra, která útočí na jiného hráče.
- Povolit držení homunkula dvojím klikem:
- Pokud homunkula pošlete na jedno a totéž políčko 2x zasebou (Alt + Pravé tlačítko myšky), zakotví na onom políčku.
- Ignoruje agresivní mód.
- Zruší se překročením maximální vzdálenosti od alchymisty nebo přesunutím homunkula na jiné políčko.
- Povolit hlídku:
- V agresivním módu a plném HP homunkula, začne kroužit okolo alchymisty.
- Tento pohyb lze editovat v „Nastavení pohybu hlídky“.
- AFK homun:
- Po uplynutí této doby v minutách, homunkulus přejde do polo-pasivního módu.
- Při jakékoliv aktivitě alchymisty se vše vrátí do původního stavu.
- Zadáním nulové hodnoty se systém deaktivuje.
- Upozorňuji, že pokud homunkulus přejde během GM kontroly do pasivního stavu, kontrola pro vás platí nadále.
- Čas neviditelnosti:
- Doba, po kterou nebude po lognutí / teleportu / vysummonení, homunkulus aktivní. (Původně bych čekal, že ho agresivní monstra budou ignorovat stejně jako hráče, ale není tomu tak ).
- Zadáván v milisekundách.
- Skill min. delay:
- Minimální prodleva po použití jakéhokoliv skillu homunkula.
- Zadáván v milisekundách.
- Vrátit skilly na původní hodnoty:
- Obnoví hodnoty minimálních SP a levelů skillů všech homunkulů na standardní nastavení.
- Kontrolovat patch při spuštění:
- Po spuštění konfigurátoru se automaticky připojí k internetu a zkontroluje aktuální patch AI pro nejnovější verzi.
- Pokud existuje nový patch, automaticky se nahraje a spustí aplikaci.
List přátel - Dynamické nastavení přátel
- Dvojím posláním homunkula na políčko dotyčného hráče se hráč přidá / odebere z listu přátel.
- Pokud byl správně zapsán do listu, homunkulus okolo tohoto hráče zakrouží.
- V případě že byl z listu přátel vymazán, udělá kolem hráče pohyb tvořící znaménko „mínus“.
- Po přidání hráče do listu se v konfigurátoru vytvoří nová položka „Unnamed“.
- Vybráním položky v listu přátel lze nastavit jméno a chování k tomuto hráči.
- Po úpravě je nutno kliknout na tlačítko „Nastavit“, změny uložit a refreshnout / relognout hru.
- ID:
- Identifikační číslo hráče.
- Needitovatelné a slouží pouze pro orientaci.
- Pomáhat:
- Pomůže tomuto hráči, pokud na něho bude útočit monstrum. (Povolí kill steal na tohoto hráče).
- Útočit v PVP:
- Povolí / zakáže útočení na tohoto hráče v PVP módu.
- Odstranit:
- Odstraní hráče z listu přátel.
- Nastavit:
- Nastaví informace do listu přátel. Po definitivní uložení je nutné „Uložit nastavení“.
Nastavení dosahu a dohledu
- Editovat:
- Povolí editaci vzdáleností.
- Max. pohyb od alcha:
- Vzdálenost od alchymisty, do které se homunkulus může pohybovat.
- Min. pohyb od alcha:
- Vzdálenost od alchymisty, kdy se nebude homunkulus vracet.
- Max. dálka při útoku:
- Vzdálenost od alchymisty při boji homunkula.
- Po přesažení této vzdálenosti se homunkulus vrací k alchymistovi.
- Max. dohled od alcha:
- Určuje vzdálenost od alchymisty, po kterou může být spatřen cíl.
- Vrátit na původní hodnoty:
- Vrátí všechny hodnoty na hodnoty standardní.
Nastavení pohybu hlídky (Patrol)
- Určuje pohyb homunkula při hlídce od čísla 1 do XXX.
- Maximální počet vložených pozic je 325.
- Pole o velikosti 11 x 11.
- Zelené políčko uprostřed pole označuje pozici alchymisty.
- Levé tlačítko myši:
- Při kliknutí do pole pohybu se vytvoří další pozice pohybu homunkula.
- Při podržení tlačítka na vytvořené pozici, lze pozici přesunovat.
- Pravé tlačítko myši:
- Po kliknutí na existující pozici bude pozice vymazána.
- Vyčistit:
- Smaže všechny vložené pozice pohybu.
—Henry 2013/05/21 23:05