[[rebai]]

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

rebai [2013/04/24 19:47]
henry vytvořeno
rebai [2016/09/29 21:49] (aktuální)
betr rary ulozeny na reb server
Řádek 1: Řádek 1:
-====== Reb-AI v1.2.0 ======+====== Reb-AI v1.5.0 ====== 
 +<html><!--ai_patch=1.5;0;http://creategames.wz.cz/wiki_reborn/RebAI/patch/;--></html>
 ---- ----
-== Úvod ==+=== Úvod ===
   * Jedná se o vlastní, uživatelem konfigurovatelnou umělou inteligenci pro Homunkulus a Homunkulus S.    * Jedná se o vlastní, uživatelem konfigurovatelnou umělou inteligenci pro Homunkulus a Homunkulus S. 
   * Slouží k napomáhání a celkovému usnadnění ovládání samotného homunkula při pohybu a především v boji.   * Slouží k napomáhání a celkovému usnadnění ovládání samotného homunkula při pohybu a především v boji.
   * Díky konfigurační aplikaci, lze tyto vlastnosti snadno a rychle nastavit dle svých představ.   * Díky konfigurační aplikaci, lze tyto vlastnosti snadno a rychle nastavit dle svých představ.
-  * Jelikož jde o stále první verze tohoto AI, je stále co upravovat. V případe **nálezu chyby** nebo **nápadu na vylepšení** mě lze kontaktovat. +  * Jelikož jde o stále první verze tohoto AI, je stále co upravovat. V případě **nalezení chyby** nebo **nápadu na vylepšení** mě lze kontaktovat. 
-  * > E-Mail: "Gamesline@seznam.cz". +  * **>> E-Mail: "Gamesline@seznam.cz".** 
-  * > Hra: "Sagara Sosuke". +  * **>> Hra: "Sagara Sosuke".** 
-== Co nabízí? ==+  * **>> Skype: "snuptichl".** 
 +=== Co nabízí? ===
   * Nastavení jako každá jiná (Anti-KS, chování, pomoc alchymistovi, nastavení skillů atd...).   * Nastavení jako každá jiná (Anti-KS, chování, pomoc alchymistovi, nastavení skillů atd...).
   * Nastavení pro každý typ homunkula zvlášť.   * Nastavení pro každý typ homunkula zvlášť.
Řádek 14: Řádek 16:
   * Nastavení AFK homunkulus. (Homun přejde automaticky do pasivního módu po uplynutí času vaší neaktivity).   * Nastavení AFK homunkulus. (Homun přejde automaticky do pasivního módu po uplynutí času vaší neaktivity).
   * Zaměření nejbližší (stojící) potvory k homunkulovi. ("stojící" -> záhadný důvod Anti-KS...).   * Zaměření nejbližší (stojící) potvory k homunkulovi. ("stojící" -> záhadný důvod Anti-KS...).
-  * Nastavení intervalu neviditelnosti po teleportu / lognutí. (Bohužel homunkula vidí potvory okamžitě :-/)+  * Nastavení intervalu neviditelnosti po teleportu / lognutí. (Bohužel homunkula vidí potvory okamžitě :-/).
   * Dynamická editace listu přátel + individuální nastavení pro konkrétního přítele.   * Dynamická editace listu přátel + individuální nastavení pro konkrétního přítele.
   * Nastavení pohybu hlídky - patrol.   * Nastavení pohybu hlídky - patrol.
   * Ukotvení homuncula na vybraném políčku.   * Ukotvení homuncula na vybraném políčku.
-== Instalace == +  * **nové >> Automatické opatchování AI při spuštění.** (Konečně nepřijdete o veškeré nastavení při opravě drobných chyb v AI ;-)). 
-  * Obsah souboru 'RebAI_v120.rar' extrahujte do složky s Ragnarokem. (pravý klik > Extrahovat zde).  +=== Instalace === 
-  * Extrahováním by se měla vytvořit / nahradit složka 'AI_sakray', ve které také dále naleznete konfigurační aplikaci 'AIConfig.exe' (Složka 'AI' není prozatím dočasně využívána. **V případě změny zde informace upravím**)+  * Obsah souboru 'RebAI_v150.rar' extrahujte do složky s Ragnarokem. (pravý klik > Extrahovat zde).  
-== Konfigurace ve hře ==+  * Extrahováním by se měla vytvořit / nahradit složka 'AI'. Konfigurační aplikaci naleznete ve složce './AI/USER_AI/AIConfig.exe'. 
 +=== Konfigurace ve hře ===
   * Využití vlastního AI ve hře zajistíte vepsáním '/hoai' do chat okna. Odpovědí na tento příkaz by měla být věta 'Byla aktivovana vlastni AI homuncula.'.   * Využití vlastního AI ve hře zajistíte vepsáním '/hoai' do chat okna. Odpovědí na tento příkaz by měla být věta 'Byla aktivovana vlastni AI homuncula.'.
   * Po úpravě nastavení AI stačí relognout, projít warpem nebo použít příkaz '@refresh'.   * Po úpravě nastavení AI stačí relognout, projít warpem nebo použít příkaz '@refresh'.
-== Stahuj == +=== Stahuj === 
-  * [23.04.2013]: {{rebai:rebai_v120.rar|RebAI_v120.rar}}+== Aktuální verze == 
 +[09.01.2016]: {{RebAI_v150.rar|Reb-AI v1.5.0}}\\ 
 +// Opraveny chyby při patchování a vyhledávání v databázi monster. // 
 +== Starší verze == 
 +[23.07.2014]: {{RebAI_v142.rar|Reb-AI v1.4.2}}\\ 
 +[21.05.2013]: {{RebAI_v140.rar|Reb-AI v1.4.0}}\\ 
 +[09.05.2013]{{RebAI_v130.rar|Reb-AI v1.3.0}}\\ 
 +[23.04.2013]: {{RebAI_v120.rar|Reb-AI v1.2.0}}\\
 ======== ========
 ---- ----
-=== Nastavení konfigurátoru === +====== Nastavení konfigurátoru ====== 
-  * Až bude časdoplním. ;-)+  * Po každé úpravě je třeba změny uložit tlačítkem **"Uložit nastavení"**. V v případě, že žádné změny nenastaly, zůstává tlačítko neaktivním. 
 +  * Zastavením kurzoru nad určitou položkou se zobrazí informační bublina s popisem dané položky. 
 +  * {{rebai_show_help.png }} 
 + 
 +===== Individuální nastavení pro jednotlivé homunkuly ===== 
 +{{ rebai_hom_win.png?400}} 
 + 
 +=== Přidání nové taktiky === 
 +{{rebai_c_red.png}} 
 +    * **ID a Jméno monstra**: Jsou dvě varianty 
 +      - __Vyplnění informací ručně:__ 
 +        * **ID**: Zde vepíšeme identifikační číslo konkrétního monstra. ID nalezneme v naší [[http://db.reborn.cz/rodb.cgi?monster=search|databázi]], kde ji lze vidět v závorkách u jména monstra. 
 +        * **Jméno monstra**: Vyplníme pouze pro naši orientaci v seznamu. 
 +      - __Automatické doplnění využitím integrované databáze:__ 
 +        * Klikneme na "Hledat v DB" - otevře se nám okénko s vyhledávačem. Vyhledávání je propojené s Reborn databází, tudíž je zcela aktuální. 
 +        * {{rebai_dtb_win.png?200 }}Do kolonky **"ID/Jméno monstra"** napíšeme jméno hledaného monstra nebo rovnou samotné ID monstra, pro vyhledání jeho jména.\\ 
 +        * Vyhledání proběhne po kliknutí na tlačítko **"Hledat"** nebo pouhým stisknutím klávesy //enter//.\\ 
 +        * Kliknutím na vyhledané monstrum se nám v dolní části okna zobrazí //Jméno//, //ID// a především všechny //Lokace//, na kterých se monstrum nachází. Důležité je zkontrolovat lokace, mnohdy mají monstra stejné jméno, ale jiné ID. :-)\\ 
 +        * Kliknutím na tlačítko **"Použít"** nebo //dvojitým kliknutím// na naše hledané monstrum v listu monster se okno databáze zavře a automaticky se vyplní ID a Jméno monstra v nastavení taktiky.\\ 
 +\\ 
 +\\ 
 +\\ 
 +    * **Chování**:  
 +      * Nastavíme, zda-li bude homunkulus na monstrum //neútočit////útočit//, //útočit první// nebo //útočit poslední//. 
 +    * **Skill level**:  
 +      * Nastavíme požadovaný //level útočného skillu//. Zvolením //OFF//, homunkulus nebude útočné skilly využívat. 
 +    * **Typ skillu**:  
 +      * Funguje pouze v případě Homunkulus S, kde volíme, zda bude homunkulus útočné skilly //střídat// mezi starším a nynějším homunkulem nebo využívat útočné skilly pouze starého homunkula //(No Hom-S)// nebo využívat útočné skilly nynějšího homunkula //(Hom-S)//. 
 +    * **Odebrat**:  
 +      * Odstraní označené monstrum v listu taktiky. 
 +    * **Přidat**:  
 +      * Přidá nové monstrum do listu taktiky. 
 +    * **Obnovit**:  
 +      * Vloží nové informace vybraného monstra do listu taktiky.  
 +      * Zobrazí se v případě, že se nastavené ID shoduje s už existujícím ID v listu taktiky. 
 +    * **Posun položek v listu taktiky**: 
 +      * {{rebai_arrow_up.png }} Přesune vybranou položku o úroveň výš. 
 +      * {{rebai_arrow_down.png }} Přesune vybranou položku o úroveň níž. 
 +    * **Vložení záložky do listu taktiky**: Zajistíme vepsáním //ID// ";0". 
 + 
 +=== Nastavení homunkula === 
 +{{rebai_c_dark_green.png}} 
 +    * Zde nemusím moc vysvětlovat. 
 +    * **Starší typ homunkula**:  
 +      * Platí pouze u **Homunkulus S**, přičemž vybíráme typ našeho předchozího **Non Homunculus S**.  
 +      * Tímto určíme jaké má nynější **Homunkulus S** využívat skilly.  
 +      * Nastavení skillů staršího typu homunkula se vztahuje k jeho nastaveni. 
 +    * **Plošný skill, pokud počet monster >=**: 
 +      * {{rebai_area_skill.png}} 
 +      * Využitelné pouze u Homunkulus S, které mají plošné skilly. 
 +      * Vyšle svůj plošný skill směrem na monstrum, na které útočí.  
 +      * Skill je seslán pouze v případě, že na homunkula a na alchymistu útočí celkem takový počet monster, jaký je nastaven. 
 +      * Zvolením čísla //0// se plošný skill nevyužije. 
 + 
 +=== Nastavení skillů === 
 +{{rebai_c_blue.png}} 
 +    * **Min. SP**:  
 +      * Nastavení minimálního SP pro použití skillu. 
 +    * **Level**: 
 +      * Nastavení levelu skillu při použití. 
 +      * Vybráním //"OFF"// homunkulus nebude skill vůbec využívat. 
 + 
 +===== Hlavní nastavení AI ===== 
 +{{ rebai_main_win.png?400}} 
 +=== Nastavení AI === 
 +{{rebai_c_red.png}} 
 +    * **Povolit kill steal**:  
 +      * Homunkulus bude útočit i na monstra, která útočí na jiného hráče. 
 +    * **Povolit držení homunkula dvojím klikem**:  
 +      * Pokud homunkula pošlete na jedno a totéž políčko 2x zasebou (Alt + Pravé tlačítko myšky), zakotví na onom políčku.  
 +      * Ignoruje agresivní mód. 
 +      * Zruší se překročením maximální vzdálenosti od alchymisty nebo přesunutím homunkula na jiné políčko. 
 +    * **Povolit hlídku**:  
 +      * V agresivním módu a plném HP homunkula, začne kroužit okolo alchymisty.  
 +      * Tento pohyb lze editovat v //"Nastavení pohybu hlídky"//. 
 +    * **AFK homun**: 
 +      * Po uplynutí této doby v minutách, homunkulus přejde do polo-pasivního módu.  
 +      * Při jakékoliv aktivitě alchymisty se vše vrátí do původního stavu.  
 +      * Zadáním nulové hodnoty se systém deaktivuje. 
 +      * **Upozorňuji, že pokud homunkulus přejde během GM kontroly do pasivního stavu, kontrola pro vás platí nadále.** 
 +    * **Čas neviditelnosti**:  
 +      * Doba, po kterou nebude po lognutí / teleportu / vysummonení, homunkulus aktivní. //(Původně bych čekal, že ho agresivní monstra budou ignorovat stejně jako hráče, ale není tomu tak :-/)//. 
 +      * Zadáván v milisekundách. 
 +    * **Skill min. delay**:  
 +      * Minimální prodleva po použití jakéhokoliv skillu homunkula. 
 +      * Zadáván v milisekundách. 
 +    * **Vrátit skilly na původní hodnoty**: 
 +      * Obnoví hodnoty minimálních SP a levelů skillů všech homunkulů na standardní nastavení. 
 +    * **Kontrolovat patch při spuštění**: 
 +      * Po spuštění konfigurátoru se automaticky připojí k internetu a zkontroluje aktuální patch AI pro nejnovější verzi. 
 +      * Pokud existuje nový patch, automaticky se nahraje a spustí aplikaci. 
 + 
 +=== List přátel - Dynamické nastavení přátel === 
 +{{rebai_c_dark_green.png}} 
 +  * Dvojím posláním homunkula na políčko dotyčného hráče se hráč přidá / odebere z listu přátel. 
 +  * Pokud byl správně **zapsán do listu**, homunkulus okolo tohoto hráče zakrouží. 
 +  * V případě že byl **z listu přátel vymazán**, udělá kolem hráče pohyb tvořící znaménko "mínus". 
 +  * Po přidání hráče do listu se v konfigurátoru vytvoří nová položka //"Unnamed"//. 
 +  * Vybráním položky v listu přátel lze **nastavit jméno** a **chování** k tomuto hráči.  
 +  * Po úpravě je nutno kliknout na tlačítko //"Nastavit"//, změny uložit a refreshnout / relognout hru. 
 +  * **ID**: 
 +    * Identifikační číslo hráče. 
 +    * Needitovatelné a slouží pouze pro orientaci. 
 +  * **Pomáhat**: 
 +    * Pomůže tomuto hráči, pokud na něho bude útočit monstrum. (Povolí kill steal na tohoto hráče). 
 +  * **Útočit v PVP**:  
 +    * Povolí / zakáže útočení na tohoto hráče v PVP módu. 
 +  * **Odstranit**:  
 +    * Odstraní hráče z listu přátel. 
 +  * **Nastavit**: 
 +    * Nastaví informace do listu přátel. Po definitivní uložení je nutné //"Uložit nastavení"//. 
 + 
 +=== Nastavení dosahu a dohledu === 
 +{{rebai_c_blue.png}} 
 +  * **Editovat**: 
 +    * Povolí editaci vzdáleností. 
 +  * **Max. pohyb od alcha**: 
 +    * Vzdálenost od alchymisty, do které se homunkulus může pohybovat. 
 +  * **Min. pohyb od alcha**: 
 +    * Vzdálenost od alchymisty, kdy se nebude homunkulus vracet. 
 +  * **Max. dálka při útoku**: 
 +    * Vzdálenost od alchymisty při boji homunkula.  
 +    * Po přesažení této vzdálenosti se homunkulus vrací k alchymistovi. 
 +  * **Max. dohled od alcha**: 
 +    * Určuje vzdálenost od alchymisty, po kterou může být spatřen cíl. 
 +  * **Vrátit na původní hodnoty**: 
 +    * Vrátí všechny hodnoty na hodnoty standardní. 
 + 
 +=== Nastavení pohybu hlídky (Patrol) === 
 +{{rebai_c_white_blue.png}} 
 +  * Určuje pohyb homunkula při hlídce od čísla 1 do XXX. 
 +  * Maximální počet vložených pozic je 325. 
 +  * Pole o velikosti 11 x 11. 
 +  * Zelené políčko uprostřed pole označuje pozici alchymisty. 
 +  * **Levé tlačítko myši**: 
 +    * Při kliknutí do pole pohybu se **vytvoří** další pozice pohybu homunkula. 
 +    * Při **podržení tlačítka** na vytvořené pozici, lze pozici **přesunovat**. 
 +  * **Pravé tlačítko myši**: 
 +    * Po **kliknutí** na existující pozici bude pozice vymazána. 
 +  * **Vyčistit**: 
 +    * Smaže všechny vložené pozice pohybu. 
 + 
 +======== 
 +---- 
 + 
 +---//[[gamesline@seznam.cz|Henry]] 2013/05/21 23:05//
 

Vytvořil Typhoon | Provozováno na dokuwiki | Optimalizováno pro Firefox, Opera, Chrome. |  podpora. | Některé z obrázků mohou spadat pod ochrannou známku Gravity Corp. & Lee Myoungjin.  | Vygenerováno během: 0.088 s |   | Copyright 2011-2024